نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

صبر

سه شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۱۱ ب.ظ
قدر امروزم با گذشته متفاوته ! امروز می دونم همه چیز تو این دنیا سر جای خودشه ، این افکار منه ، این منم که سر جای خودم نبودم ... امروز می دونم خیلی اتفاقا توی زندگی فرآیند هستن ، درخت یهو قد نمی کشه ، بچه یهو بزرگ نمی شه ، یهو یهو یهو... چیزی که همیشه دنبالش بودم که همه چیز یهو درست بشه . امروز صبر کردن رو خوب یاد گرفتم و دارم تمرین می کنم . صبر می کنم تا آنچه که براش تلاش کردم ثمر بده ، صبر می کنم و به اطرافیانم فرصت رشد می دم ، فرصت ابراز وجود و احساسات ... امروز وسط حرف کسی نمی پرم ، خیلی کم تاکسی دربست می گیرم !!! صبر می کنم تا نوبتم بشه ... صبر سرعت و استرس روزها رو کم می کنه و آرامش امروز من حاصل همین صبره ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۰۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی