نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

[عنوان ندارد]

چهارشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۰، ۰۶:۱۷ ق.ظ
چرا دوازده گام تا پرواز ... حقیقت اینه که وقتی از دنیای قبلی که توش بودم خسته شدم ، با یه مسیر آشنا شدم ، مسیری که امروز توی نیمه های راهشم ، مسیری که طی دوازده گام منو آزاد می کرد . از چی ؟ از خودم ! این مسیر حق انتخابمو بهم برگردوند . فرق انسان با بقیه جانورها چیه ؟ مگه غیر از اینه که انسان حق انتخاب داره ؟ ما امروز چقدر حق انتخاب داریم ؟ ظاهرا زیاد ؟ اما وقتی توی رودربایستی می افتی چقدر حق انتخاب داری ؟ وقتی هوس می کنی چیزی رو بدست بیاری چقدر حق انتخاب داری ؟ وقتی از کسی متنفری چقدر حق انتخاب داری ؟ وقتی می ترسی چقدر حق انتخاب داری ؟ وقتی احساس گناه و خجالت می کنی چقدر حق انتخاب داری ؟ اگه حق انتخاب داری چرا آرامش رو انتخاب نمی کنی ؟ ... این دوازده گام همه ی این آزادی ها و حق انتخاب ها رو به ما می ده . امروز در نیمه راه خیلی از حق انتخاب هام رو بدست آوردم ... و با اشتیاق به راهم ادامه می دم ... پس از این به بعد بعضی مطالب رو درباره این دوازده گام تا پرواز می نویسم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۰۵
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی