نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دعا

يكشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۰، ۰۶:۱۰ ق.ظ
دو روزه تجربه جدیدی رو زندگی می کنم ! دعا ! اینکه توی مسیری به سر کار می رم ، توی لحظه های تنهاییم ، توی لحظه های بیکاریم به جای فکر کردن به گذشته و آینده ، فکر کردن به آدما و اطراف شروع می کنم بی واسطه با خدا (خدایی که خودم درک می کنم و کاملا مال خودمه ) صحبت می کنم . شکر گذاری ، گلایه ، تعریف !!! و اون لحظات چقدر لذت بخش می شه ... خدای خوبم ، می دونم هر چه اتفاق می افته به صلاحمه ، می دونم که هر چه خوبیه از توه که توی زندگیمه و هر چی بدیه از منه در حق خودم ... از خواستت آگاهم کن و منو به مسیری که خودت می خوای هدایت کن . آمین .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۰۹
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی