نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

گام چهارم

چهارشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۰، ۰۶:۲۳ ق.ظ
چقدر خودمون رو می شناسیم ؟ اگه بخوایم بگیم در این لحظه چه احساسی داریم چی میگیم ؟ خوب ، بد ، نمی دونم ؟ آیا می تونم اسم چهار تا احساس که الان دارم تجربه اش می کنم رو بگم ؟ چقدر با ترسهام زندگی می کنم ؟ چقدر از ترسهام واقعی و چقدرش فقط تخیلیه ؟ چقدر بار گناه و خجالت از کودکی تا امروز رو به دوش می کشم ؟ چقدرش مال منه ؟ چقدر بابت چیزی که اصلا مال من و مربوط به من نیست احساس گناه می کنم ؟ الگوهای رفتاریم رو می شناسم ؟ علت شکستهام رو چطور ؟ چقدر از دیگران رنجش دارم ؟ این رنجشها با من چه می کنن ؟ من توی بوجود اومدنشون چقدر نقش دارم ؟ از روابطم چی می دونم ؟ عشق رو می شناسم ؟ یه رابطه صحیح رو چطور ؟ چقدر از دیگران سؤ استفاده کردم ؟ کجاها به دیگران اجازه دادم از من سؤاستفاده کنن ؟ چرا ؟ داشته هام چی هستن ؟ ارزشهام ، اعتقاداتم ... همه این سؤالایی که با پیدا کردن جوابهاشون بار بزرگی از گذشته ام رو به زمین می ذارم ... آروم می شم ... عاقل می شم ... توی پست های بعدی همه اینها رو ریز می کنیم ... من شخصا با همه اینها آشنا شدم ، امتحان کردم و امروز دارم ازشون استفاده می کنم ... اگه خواستید پست های گام چهارم رو دنبال کنید .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۲۶
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی