نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

پشتکار

يكشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۰، ۰۶:۵۰ ق.ظ
تایپ بخشی از شغل و علایق منه ، من چیزی در حدود 7 حرف در ثانیه و 450 کاراکتر در دقیقه تایپ می کنم ... جالبه که هر کسی می تونه به این توانایی برسه اما جالبتر اینه که در حدود 10 ساله که هر دوستی که تایپ کردن منو می بینه ازم می خواد که بهش یاد بدم ... و جالبتر اونه که در 10 سال گذشته حتی یک نفر نبوده که بتونه این رو از من یاد بگیره چون چیزی که نیاز داره "تمایل" و "پشتکار" ه ... همیشه با یک هوس شروع می شه ، با یک تلاش ادامه پیدا می کنه و با بی حوصلگی تموم میشه !!! جالب اینجاست که تایپ به روزی یکساعت وقت نیاز داره تا بتونی ظرف یکماه در حد یک تایپیست حرفه ای (120-150 حرف در دقیقه ) تایپ کنی ! توی زندگی ام درس بزرگی درباره پشتکار گرفتم : موفق ترین آدمها لزوما باهوشترینشون نیستن ، بلکه با پشتکارترین آدمها هستن که همیشه موفقن ... هوش و استعداد به تنهایی کافی نیست ! ولی کسانی رو می بینیم که با کمترین بهره بردن از هوش و استعداد و با پشتکارشون موفقیت های عجیبی رو کسب می کنن ! توی هر بخش از زندگی ام که نگاه می کنم ، فقط وقتی موفقیتی پایدار بدست آوردم که صبر و پشتکار رو تمرین کردم ، امروز دارم تلاش می کنم اینها رو وارد تمام زندگی ام کنم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۱
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی