نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

صداقت

دوشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۰، ۰۶:۰۳ ق.ظ
صداقت بخشی از اصول روحانی بود که وارد زندگیم کردم . باورم نمی شد باری به این بزرگی از روی دوشم برداشته بشه . وقتی لازم نبود دروغ بگم ، لازم هم نبود استرس های کوچیک و بزرگ اضافه رو تحمل کنم ! کاری به همین سادگی باعث شد که تا امروز تمام تماسهای تلفنی ام رو جواب بدم و استرس نداشته باشم کی هست و چی می خواد چون توانایی "نه" گفتن هم به من اضافه شده ... وقتی صادق باشی لازم نیست بپیچونی ، لازم نیست کلی خجالت رو با خودت حمل کنی ... باور نکردنی بود ! گاهی نه گفتن یا راست گفتن درد داشت ولی ارزش حال خوب بعدش رو داشت . وقتی دوستی چیزی نامعقول ازم می خواد یا چیزی که از عهده من بر نمیاد فورا نه می گم و دلیلش رو منطقی توضیح می دم . وقتی اشتباهی ازم سر می زنه بهش اقرار می کنم و دیگه احتیاجی به توجیح نیست و ... اما !!! درس قشنگ دیگه ای که گرفتم این بود : در گذشته خیلی وقتها صداقت من همون حماقت بود . فکر می کردم صداقت یعنی همه جا و در هر شرایطی راست بگی ... امروز سعی می کنم یادم باشه همه چیز و همه جا گفتنی نیست . گاهی لازمه راستش رو نگفت ! در این شرایط چون از دروغ متنفرم ترجیح می دم چیزی نگم ولی راستش رو نگم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۲
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی