نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

عید

چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۱، ۰۸:۲۹ ق.ظ
بهار اومد ... عید اومد ... و برای من که هر روزم عیده فقط سبز شدن طبیعت و تعطیلیشه که احساس بهتری رو بهم هدیه می ده ... مگه تو آموزه های مذهبی مون نداریم که روزی که درش گناه نکنیم عیده ... و من معتقدم هر روز که در هر لحظه اش مشغول بهتر بودن باشی ، روزی که از دیروزت بهتر بوده باشی ... یه عید واقعیه . در هر صورت بهارتون ، عیدتون ، نوروزتون مبارک ... از اینکه توی این مدت همراهیم کردید ممنونم . سال جدید ... تجربیات جدید ... من اومد .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۰۲
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی