نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

سخت نگیر

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۱، ۰۳:۱۷ ب.ظ
بعد از 18 ماه که از فرود اومدنم روی زمین گذشت !!! درک تازه ای بهم دست داد . من در 18 ماه گذشته قدر 18 سال زندگی کردم ! ولی توی زمان زمینی واقعا یک سال و نیم هیچ چیز نیست ... خیلی به خودم سخت گرفته بودم و امروز به مفهوم ساده ای به نام "سادگی" دست پیدا کردم . توی هر لحظه همه چیز برام تا الان خیلی پیچیده و مهم بود ، خودم خیلی مهم بودم ، مشکلات مهم بود و امروز تازه فهمیدم تمام آنچه از سر گذروندم چقدر ساده بود و من سخت گرفته بودم ... مسیر روحانی ای که منو بپیچونه و پیچیده باشه من رو فقط به سرگیجه ای میندازه که بهم احساس مهم بودن می ده ! به مطالب وبلاگ در سال گذشته نگاه کردم ... چقدر ساده و بدیهی بودن و برای هر کدومشون فقط صبر و تلاش نیاز داشتم تا زمان کار خودش رو انجام بده ... مهم حرکت بود و شتابزده نبودن . جالبه که کمتر مطلبی پیدا کردم که در وجودم خودم یا شما نمی دونستیدش ! به قول کیمیاگر "من به تو چیزی یاد ندادم ، فقط چیزهایی رو یادآوری کردم که فراموش کرده بودی !"
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۰۵
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی