نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

چرا می نویسم ؟

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۱، ۰۳:۴۳ ب.ظ
امروز داشتم به این فکر می کردم که چرا می نویسم ... انگیزه ام رو به سه قسمت تقسیم کردم : اولیش :فراموشکارم ، درکی که امروز دارم و چیزی که امروز می نویسم می تونه برای روزهاییم استفاده بشه که یادم رفته کی ام و از کجا اومدم ... قشنگ ترش اینه که وقتی به درکهای سال گذشته ام از زندگی نگاه می کنم و با درک امروزم مقایسه می کنم شگفت زده می شم ، باعث می شه دوستایی که مسیر رو بعد از من شروع می کنن رو درک کنم ، باعث می شه به رشد خودم پی ببرم ، ایراد کارم رو بفهمم . دومیش : حس تأیید طلبیه که توی وجود همه آدمها وجود داره ، امروز برای خودم یه نقصه ، داشتن انتظار نتیجه ، نیاز به دیده شدن ، نیاز به خونده شدن ، نیاز به درک شدن ... امروز اونقدر مستقل و بیدار و روشنیده نیستم که بتونم برای خودم و خدای خودم زندگی کنم ، از تنهایی می ترسم و همراهانم باعث دلگرمی منن ، انگیزه ی ادامه راهم هستن ... سومیش که دلیل ادامه دادن نوشتن این وبلاگه : (چون خبری از خواننده و همراه نیست ) ... اینه که اگه فقط یکی از پست های این وبلاگ بتونه یه تغییر کوچیک توی زندگی یک نفر ایجاد کنه تمام تلاشم ارزش خودش رو پیدا می کنه . از ته دل از خدا می خوام خودش هر کس رو که نیاز داره به سمت مطالبم دعوت کنه ، و ازش می خوام مطالبی که می نویسم ارزشمند بشه ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۱۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی