نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

جستجوی دائمی

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۱، ۰۵:۱۶ ق.ظ
دیشب تجربه ای وصف نشدنی رو توی رویا چشیدم ... تجربه ی رهایی ... تازه فهمیدم در آرمترین لحظاتم (که گاهی دیگران آرزوش رو دارن ) چقدر نا آرامم . تازه فهمیدم در لحظاتی که فکر می کنم در جستجوی چیزی نیستم ، باز هم دائما در حال جستجو ام ... شاید ذره ای از هدفم رو در رویا دیدم تا بدونم که اول راهی هستم که بخشی اش اون حیرت و شعف وصف نشدنیه ... تا به حال دقت کردید در تمام لحظاتمون در جستجو هستیم ؟ وقتی در حال کار هستم به ساعت بعدش فکر می کنم و منتظر تموم شدنشم ، تازه روز که تموم میشه منتظر پایان ماهم که حقوق بگیرم ، از اون بدتر در ناخود آگاهم به 20 سال دیگه و بازنشستگی فکر می کنم ... در هر لحظه ام در جستجوی چیزی هستم که درد آور اونه که نمی دونم چیه ! گاهی لذت ، گاهی آسایش ، گاهی یه همدم ، گاهی استراحت ، گاهی ... و نمی دونم همه ی اینها رو برای چی می خوام ! فقط در خود آگاه و نا خودآگاهم دارم می گردم و می گردم و وحشتناکه که با رسیدن به هر کدوم دست از گشتن بر نمی دارم و به فکرم هم خطور نمی کنه شاید گم شده ی من چیز دیگه ایه !!! امروز درک کردم که گم شده ی من "نگشتن" ، "سکوت" ، "رضایت" و آرامش حاصل از اونه ... وقتی چیزی نخوام ، وقتی دائم در جستجو و منتظر نباشم ، گم شدم رو همون جا و همون لحظه پیدا می کنم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۱۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی