نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تأیید طلبی

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۱، ۰۵:۳۰ ق.ظ
چقدر خودتونو زندگی می کنید ؟ چقدر برای نگاه دیگران زندگی می کنیم ... جالبه که درصدها برای اکثر مردم نزدیک به 0 - 100 به نفع نگاه مردمه !!! پس در حقیقت میایم توی این دنیا ، برای دیگران زندگی می کنیم و میریم ... همین ؟ حق انتخاب ، آزادی ، دوست داشتن خودم ، عشق بلاعوض و ... کجای زندگی من هست ؟ وقتی خوشبختی رو توی نگاه دیگران جستجو می کنم وقتی از چشمشون بیافتم دیگه خوشبخت نیستم ! جالبه که مردم تأییدت می کنن و وقتی رشدت رو می بینن خودشون تکفیرت می کنن . وقتی خودم رو با گذشته ام مقایسه می کنم خوشبختم . وقتی خودم رو در لحظه ی الان نگاه می کنم خیلی خیلی خوشبختم اما وای اگه با دیگران مقایسه کنم ... مگه خوشبختی چند تا معنی داره ؟ تا حالا بخاطر تأیید طلبی چه کارای احمقانه ای انجام داده بودم ... امروز (و در طول خیلی از لحظه هام )  برای نیما زندگی می کنم ، گاهی عاشقش می شم ، صبحا لپش رو توی آینه می کشم و قربون صدقش هم می رم ، براش کادو می خرم ، کاری رو که بهش آرامش می ده اگه درست باشه انجام می دم (حتی اگه اطرافیانش منهدم بشن ) ... نیما جونم دوستت دارم :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی