نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

عشق

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۱، ۰۲:۳۹ ب.ظ
بحث داغ و مشغله ی تقریبا همه ی آدمها ... "عشق" زمانی تنها گمشده ی زندگیم رو عشق می دونستم ... امروز هم همینطوره ولی نگاهم فرق کرده ... درک جدیدی که دیدگاهم رو به زندگی عوض کرد رو باهاتون در میون میذارم ... بحث عشق افلاطونی و عشق رمانتیک مدت زیادی یه مشغله برای من شده بود . اینروزها و به ناگهان و با یک جرقه ، عشق رو برای خودم دو دسته کردم که نمی دونم واقعا تعریف این دونوع عشق همون "افلاطونی" و "رومانتیکه " یا نه ولی اهمیتی هم نداره چون داره توی زندگی ام کار می کنه ! یه عشق داریم که به یه عامل خارجی بستگی داره ، توش نیاز ، خواسته ، داد و ستد ، شرایط و اگه ... وجود داره . این عشق عشقیه که تقریبا همه تجربه اش کردیم . عشق به یه جنس مخالف ، من ازش رومنس ، ... ، محبت ، توجه و بودنش رو می خوام و علاوه بر اون اگه روزی زیباییش رو از دست بده ، روزی اخلاقش عوض بشه ، روزی ... فورا می تونه تبدیل به نفرت بشه . نوع عشقی که امروز می خوام تو زندگی ام بیشتر و بیشتر تجربش کنم یه عشق بلاعوضه ، عشق به خاطر عشق ... عشق بدون چشم داشت ، عشقی که به عامل خارجی بسته نباشه  عشقی که فقط عشق بورزی و انتظار نتیجه نداشته باشی ... عشق خداوند به من ... عشق مادر به فرزند ... از این نوع عشقه . امروز می خوام یاد بگیرم به جهان عشق بورزم ، چشمای یه بچه منو دیوانه می کنه ... و این خود عشقه ... می خوام به خدای خودم عشق بورزم ... به نظر کلیشه ای میاد ! ته دلمون باز هم عشق به یه معشوق خاص می خوایم !  خیلی رومانتیک تره ! ولی تصور کن نگاهت رو عوض کنی ... عاشق یه آدم باشی ... ولی ازش چیزی نخوای جز خود عشق  ... به تمام زندگی (که اون هم جزئی ازشه ) عاشقانه نگاه کنی ... عاشق باشی  برای عشق ... انرژی این عشق از درونت جاری بشه ... چقدر میتونه مقدس و زیبا باشه ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی