نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

داشته ها

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۵:۵۴ ق.ظ
گاهی اونقدر درگیر فکر کردن به کاستی ها و نداشته ها میشم که فراموش می کنم چه داشته هایی دارم ... امروز من چقدر خودم رو دوست دارم ... چرا می ترسیم از خودمون تعریف کنیم ؟  امروز از اینکه با خودم دارم آشتی میکنم خوشحالم ... دوست دارم که نیما قوانین رو رعایت می کنه ، کمربند ایمنی می بنده ، از خط عابر پیاده رد میشه و به حقوق دیگران احترام میذاره ... اینکه نیما خیلی خیلی راستگوه ، رکه و قدرت نه گفتن داره ... اینکه نیما با همه مهربون و خوش برخورده اینکه نیما شعر می گه ... می تونه ظریف بنویسه و نکته سنجه ... اینکه توی شغلش یکی از بهترین های منطقشه ... اینکه معقول فکر می کنه ... سنجیده رفتار می کنه اینکه وفاداره ، اینکه برای خودش اصول و ارزشهایی داره که بهش احترام میذاره اینکه هر روز تلاش می کنه بهتر باشه اینکه لبخند میزنه اینکه به دیگران کمک می کنه اینکه .... واااااااااااای ! اگه بنویسم چقدر میشه ... امروز به خودم اجازه می دم به خودم افتخار کنم ... (به شرطی که کاستی ها و نداشته ها رو یادم نره !) خدایا متشکرم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۰۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی