نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

خودمشغولی

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۴:۴۱ ق.ظ
واااای که این ذهن چه داستانهایی داره واسه خودش ! خود فریبی ... خود مشغولی ... خودخوری ... خود ... ولی هیچوقت فکر نمی کنیم که تنها موجود عالم که خودش با خودش درگیره (یا فکر می کنه اینطوره ) ما انسانها هستیم ... خودمشغولی ... چقدر از روزهامون رو داریم با حسرت ، عصبانیت ، ترس و ... می گذرونیم و آنچنان در خودمون فرو رفتیم و اخمامون تو همه که دنیای اطرافمون رو هم نمی بینیم ؟ چه اتفاقی می افته ؟ این خودخوری و خود مشغولی آیا فایده ای هم جز هدر کردن لحظاتمون داره ؟ آیا اثری بر جهان اطرافمون داره ؟ شرایطی رو بهتر می کنه ؟ و غیر از از دست دادن لذت لحظه ی حال فایده ای هم داره ؟ گذشته ، حال ، آینده = حسرت ، خشم ، ترس اینا برخورد اشتباه ما با زمانه ! چرا چیزهای دیگه ای رو جایگزینشون نکنیم ؟ من به شخصه چون تمام تلاشم اینه که توی لحظه ، ساعت یا حداقل روزم زندگی کنم و در هر روز و هر ساعت و هر لحظه ام درست ترین کاری که از دستم بر می آد رو انجام بدم گذشته برام بیشتر درس و تجربه است ... حالم باحاله !!! و با پذیرش دنیای اطرافم عصبانیت جای کمی توی زندگی ام داره و آینده ام پر از امید و اشتیاقه .... چرا گذشته ای که گذشته رو زنده کنم و حسرت بخورم ، چرا الانم رو با خشمی که بر اثر عدم پذیرشه خراب کنم و از آینده ای که هنوز نیومده بترسم ؟!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی