نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تعادل- نیمه نصفه !

سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۰۸ ب.ظ
گم شده ی زندگی امروز اکثر ما ... تعادل . کلمه ی "زیادی" شده پسوند اکثر کارها و اخلاقا و احساسا و روابط و ... ما . جمله های هر روزه ... "زیادی خسته ام ، زیادی مهربونم ، زیادی بهش اعتماد کردم ، زیادی سخت گرفتم ، زیادی کار کردم ، زیادی بهش رو می دم ، زیادی خوردم ، ... " ولی برگشتن این تعادل یه فرآینده و تلاش مستمر و ریز بینی و کنجکاوی و جستجوگری و بی باکی می خواد که بتونی بی تعادلی ها رو بشناسی و تازه راه کنترلش رو پیدا کنی ... ... باید زووووودی برم ! زیادی دیرم شد ، فکر کنم زیادی پای اینترنت نشستم ... (اینم اولین پست نیمه کاره من ! )
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۹
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی