نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

آزادی

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۳۴ ب.ظ
زمانی مفهوم آزادی برای من این بود که هر کاری که دلت خواست بکن ... دیگران هیچ اهمیتی ندارن !  زمانی مفهوم رشد برای من این بود که تو خودت رو به هر قیمتی بالا بکش ... دیگران اهمیتی ندارن ! زمانی مفهوم عرفان برای من این بود که تو خودت به تنهایی خدا رو بشناس ... دیگران اهمیتی ندارن ! اما امروز ... تازه فهمیدم تمام مسئله همون دیگرانن ! آزادی یعنی در عین حال که شخصا آزادی تا هر آنچه می خواهی انجام بدی باید یاد بگیری که به ارزشها و باورهای دیگران هم احترام بذاری ... امروز آزادم هر جور که می خوام فکر کنم ... اما کسی رو مجبور نمی کنم مثل من فکر کنه . امروز آزادم هر جور که می خوام زندگی کنم اما کسی مجبور نیست مثل من زندگی کنه ... امروز آزادم هر چی که می خوام بپوشم اما یادم نره که چیزی به اسم هنجارها و قوانین اجتماعی هم هست !  امروز رشد من در میان دیگران رشد کردنه ، با هم رشد کردنه ، به دیگران کمک کردنه ... اگه اطرافیانم نبودن رشد من معنی نداشت ... امروز عرفان برای من یاد گرفتن عشق به همه است ... عشق به همه چیز ... بهتر بودن خودم و به واسطه ی اون یاری رسوندن به جهان برای بهتر شدن و بهتر بودن .... و با یاد گرفتن این عشق ... تازه خواهم فهمید عشق به جهان عشق به خداست ...  افکارم یکجا جمع نمی شه ... حتی نمی دونم چی نوشتم و چرا نوشتم ... ولی دکمه ثبت رو می زنم ... خدا به خیر کنه !
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۲
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی