نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

سقوط

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۱ ب.ظ
امروز دوستی رو دیدم که با گذشت یک ماه از غیبتش تبدیل به آدم دیگه ای شده بود ... افسرده و غمگین و بدبین و منزوی و پر از مشکلات واقعی و توهمی ... به فکر فرو رفتم ! برای سقوط یک انسان از جایگاهش چقدر وقت لازمه ؟ یاد یه پیام افتادم که بدستم رسیده بود : "برای بالا رفتن از هیمالیا 11 هفته وقت لازمه ولی برای سقوط اون 11 ثانیه ! "  یه نگاه به خودم کردم ، مسیری که انتخاب کردم اگر چه مسیر دشواری نیست ولی مسیریه که برای پیمودنش زمان زیادی رو صرف کردم ، لحظات زیادی رو به تلاش و کسب آگاهی و عمل به اونچه ازش آگاه شدم گذروندم ولی توانایی منحصر به فرد انسان در سقوط : من فردا بعداظهر (زبونم لال ) می تونم تبدیل شده باشم به همون هیولایی که قبل از اومدنم به زمین بودم ! با همون رفتار ، با همون افکار و با همون عملکرد ... به نظر وحشتناک میاد ! ولی حقیقتی انکار ناشدنیه ! نباید این نکته ی مهم رو فراموش کنم ... نباید تلاشم رو کم کنم ... نباید احساس توانایی کنم و یادم بره چه مسیری رو پیمودم ... شاید به نظر کمی ترسناک بیاد ، ولی حقیقتیه که تا وقتی با ایمان پیش میرم منو آزار نمی ده ، من قرار نیست فراموش کنم ، من قرار نیست برگردم ... من هر روز یه ذره هم که شده به رشد روحانی ام و به عملکردم نسبت به آنچه می دانم اضافه می کنم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی