نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

نواقص و کمبودهای اخلاقی

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۰۳ ب.ظ
مدتی است که در این مبحث غوطه می خورم ... باید خودم رو و نواقص اخلاقی ام رو بشناسم تا بتونم برطرفشون کنم ... جالب اینجاست که "مسیر" به طرز شوخ طبعانه ای گذاشت تا مدتها با اونها بجنگم تا امروز بفهمم که "من به تنهایی نمی تونم " این نقصها رو برطرف کنم ... چقدر جنگ ، خودخوری ، تلاش ، زور اضافه زدم ! یکی میرفت اونیکی می اومد ... یکی کمرنگ می شد ، اونیکی پررنگ ... این نقصها چی هستن ؟ تعریف کتابی ای که می تونم ارائه بدم "یک حالت رفتاری که از حالت تعادل خارج بشه " ... اینروزها دارم درباره 7 تا از قوی ترینشون مطالعه و تفکر می کنم ... و باهاشون آشنا می شم ... اونقدر درش غرق شدم که صبحا بیدارم می کنن ! شبها می خوابوننم و تازه توی خواب هم باهامن ! 1- غرور 2- حسرت 3-پرخوری 4-تنبلی 5-شهوت 6-خشم هفت تا ؟!!! پس چرا شیش تا شدن ؟! حالا به تحقیق ادامه می دم ... نتایج رو توی وبلاگ منتشر می کنم ... از این به بعد موضوعاتم احتمالا مرتبط با اینهاست ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی