نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

هنر گوش دادن

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۱۵ ب.ظ
چند روز پیش یه اس ام اس بدستم رسید  "گوش دادن رو یاد بگیر ، فرصت ها گاهی آهسته در می زنند " نگاهی به زندگی ام کردم ... یکی از چیزهایی که تغییر کرده هنر گوش کردنه ، هنر استفاده از مشورت ، هنر دنبال فرصت و آموزشهای جدید بودن ... به زندگی خودم که نگاه می کنم اگه به حرف چند نفر گوش داده بودم و به معقول بودن حرفاشون فکر می کردم و یکسری کارها رو انجام نمی دادم امروز مسیر زندگی ام جور دیگه ای بود ... عقل چیزی بود که چون فکر می کردم به اندازه کافی دارم ! دیگه احساس نیازی به استفاده از مال دیگران نمی کردم ... ولی امروز می دونم عقل خودم به درد خودم نمی خوره ! برای اطرافیانم خوبه ، به بقیه می تونم مشورت و راهکار بدم ولی واسه خودم ، نه ! علتش هم ساده و واضحه ... توی تصمیماتم  برای خودم احساس ، عقاید قدیمی و خیلی چیزها دخیله که نمی ذاره عقلم کار خودشو بکنه ... اینروزها بیشتر گوش می دم چون فرصتها گاهی آهسته در می زنن ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی