نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مسیر آرامش ...

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۴۸ ب.ظ
کلمه ای توی سرچ های اینترنت توجهم رو جلب کرد : "آرامش درون" ... برام عجیب بود ! مگه آرامشی جز آرامش درون هم داریم ... تازه به نگاه خودم به زندگی پی بردم ، برای من مفهوم آرامش فقط همینه که اینا میگن !!!

به قول دوست ناشناس (که طبق معمول می گیم دکتر علی شریعتی!!! ) :

"اگر ویرانی های درونم را نسازم ، آبادی بیرون افسانه ای بیش نیست "

تمام دنیا درون منه ... دنیا رو من با نگاهم می سازم ، اونچه که اون بیرونه فقط حضوره ... نه منفی نه مثبت ... منم که با برچسب زدن مثبت و منفی رو تعریف می کنم ، خوب - بد ، زشت-زیبا ، آرام ، نا آرام  همه ی دنیا درون منه پس آرامش هم همینطوره ...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۳۰
نیم نوشته

آرامش درون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی