نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

بیاندیشیم

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۴۷ ق.ظ
اگه از هر کدوممون بپرسن خدا رو قبول داری اکثرا جوابمون یه بلهههههههه کش داره ... انگار که جلومون نشسته و می بینیمش ... اگه بپرسن قبول داری قران کلام خداست هم عموما می گیم بلههههههههههه اگه بپرسن خدا دروغ میگه ؟ فورا و با اخم میگیم نه ! و تازه تهمت کفر هم شاید به طرف بزنیم ... امروز صبح که بیدار شدم کتابی در دسترسم نبود و مطالعه صبحگاهیم رو با قرآن شروع کردم ...همون خدایی که وجود داره ، تو همون قرآنی که کلامشه خیلی ساده و صریح گفته بود : ای مردم ! دنیایی که توش زندگی می کنید و همه تجملاتش که دارید خودتون رو براش می کشید هیچ ارزشی نداره و فانیه ... اونچه از شما می مونه و اصل کار اون دنیاست ... و کسایی که به این دنیا و تجملاتش چسبیدن ضرر می کنن ... چی شده که فراموش کردیم ؟ چی شده که لذتهامون از خود اون خدا برامون مهمتر شده ؟ چی شده که پول و شغل و ماشین و عشق و حال از اون دنیا ... از روحمون ... از خدامون مهمتر شده ... چقدر مستقیم و قشنگ گفته بود ... و اکثر ما (به قول همون خدا ) نمی اندیشیم ... و همواره (باز هم به قول خودش ) در خسران و ضرر کردنیم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۳۱
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی