نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

جمعه

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۱، ۰۵:۱۶ ق.ظ
جمعه ها برای من روزهای غریبیه ... انگار کس دیگه ای میشم (وحشتناک افسرده ، آشفته و ... ) ، یه وبلاگ از نانوشتنی هام دارم که فقط توی اون می نویسم ... کم و بیش داغون میشم ! دیروز شرایطم اونقدر اورژانس بود که یه قرار رو فراموش کردم (اونم جایی که سخنران بودم ) ، میل به خودکشی هم داشتم ! خاطرات از ۶ سالگی تا دیروز یهو به کلم هجوم آورده بودن ، احساساتی مثل مورد ظلم واقع شدن ، غم ، مظلومیت !!! ، ضعف و ناتوانی ، تنهایی ... تبدیل شده بود به یه بغض توی گلوم ... از شرایط خونه ، زندگی و کارم شاکی بودم ... اما باز هم مثل یه بچه ی خوب زانوی غم بغل نگرفتم و بهش بها بدم ... به یه دوست زنگ زدم و اون فداکارانه حاضر شد تمام درد دلای منو بشنوه ! تمام آنچه تو ذهنم بود رو گفتم و بیرون ریختم ... هر چی که کله ام می گفت رو بهش گفتم ... آرامش به سراغم اومد ! نگاهی به چیزهایی که گفتم کردم ! جالب بود ... اکثرش درست بود ! من گذشته خیلی سختی داشتم ، اینروزها هم خیلی تنهام و باز مشکلات زیادی دارم ... اما که چی !!! من بلدم آروم و قوی باشم ... من یاد گرفتم با تنهاییم بسازم و گذشته هم که گذشته ! الان تنها دارایی منه ! و دارم بخوبی و با آرامش ، حس خوب و خدمت به دیگران و مسیر رشدم دنبالش می کنم ... یه تجربه (و یاد آوری به خودم )  هم درباره جمعه ها بگم ؟! اول علت این اتفاق چیه ؟ "تنهایی" ! وقتی یک روز و نیم تنها توی خونه ام مخم فرصت داره تا لشگرش رو جمع کنه شروع کنه به جنگ ... و وقتی تنها هستم ضعیفم ... باید ازش پرهیز کنم ...  وقتهایی که جمعه هام رو دقیقه به دقیقه برنامه ریزی می کنم و طبق اون پیش میرم جمعه ها نه تنها دلگیر نیست ، بلکه خیلی خیلی هم لذت بخشه ! برام دعا کنید ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی