نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

صبح

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۳ ب.ظ
از صبح هام زیاد گفتم ... اینکه صبحم رو چطور شروع می کنم ... دیروز دوستی می گفت وقتی صبح بیدار می شم تمام بدبختی هامو مرور می کنم و بدبختی های دیشبمو یادآوری می کنم که یادم نره چقدر بدبختم و روزم رو با اون می گذرونم ! ولی من خواب رو یه نعمت می دونم ، خوب یا بد روز ما میگذره ، اندوختنی ها در روحمون و در جهان اندوخته می شن و خواب باقی رو ریست می کنه ! هر احساسی که دیشب داشتم مال دیشب بود ، بهم فرصت داده شده که هر احساسی رو که خواستم صبح برای خودم بسازم و باقی روزم رو باهاش بگذرونم ... امروز احساسم مثل همیشه آرامشه ... خودباوری ... ایمان ... اعتماد به نفس ... عشق ... و خیلی چیزای دیگه در روز من موج میزنه ... خدایا متشکرم که هر روز یه فرصت بهم میدی برای یک روز ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی