نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

فروتنی

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۱، ۰۵:۲۷ ق.ظ
فروتنی یعنی چی ؟ آیا معنی اش زندگی با یه گردن کجه و اینکه هر کی هر چی گفت شما بگی چشم ؟ اینکه ضعیف باشی ؟ ... نه ! اینا فرو دستیه ! اما فروتنی برای من یعنی زندگی کردن جایی میان خود کم بینی و خود بزرگ بینی ... زندگی در جایگاه واقعی خودم ، پذیرفتن آنچه که هستم ، نه بیشتر و نه کمتر ... وقتی فروتن باشم اونوقت می تونم بپذیرم که طبیعیه که مشکلاتی در وجودم باشه و با این پذیرش پیدا کردن راه حل ، کمک گرفتن خیلی آسون تر میشه ... در عین حال پذیرفتن اینکه من مسئول فجایع دنیا نیستم ! من خوبی های زیادی دارم و داشته هایی که می تونم باهشون با احساس رضایت می تونم به مسیرم رو به رشد ادامه بدم ... اینروزا دارم با فروتنی از خدای مهربونم کمک می خوام ... خدایا من پسر خوبی هستم ! یه کم هم مشکلات بزرگ تو وجودم دارم !!! من خوب بودنم رو بیشتر می کنم ، تو مشکلات بزرگم رو ازم بگیر ... دوستت دارم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی