نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

صداقت

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۳:۱۴ ب.ظ
ما آدمها تنها موجودات کائناتیم که دروغ می گیم ! درد آور تر استعداد عجیبمون در گول زدن خودمونه ! یک لحظه بی طرفانه نگاه کنیم ! ما به خودمون دروغ می گیم ، خودمون هم باور می کنیم ... چند وقتی بود که مشکلی داشتم ... باور کرده بودم مشکل از فلان جاست ... ظاهرا راه حلی هم نداشت ... چقدر حرص خوردم که مشکلی دارم که راه حل نداره ! دوستی بهم تلنگر زد ... گفت : صادق باش ! انگار از خواب بیدار شده بودم ! مشکل اصلا اون طوری نبود که برا همه و حتی خودم تعریف می کردم ... من صادق نبودم ... خصوصا با خودم ... به محض مواجهه با واقعیت ، نگاهم عوض شد ، راه حل ها هم مشخص شدن ... مشکل من راه حل داشت ، دلم بود که نمی خواست راه حل رو ببینه ... بیشتر به زندگیمون و مشکلاتمون دقیق بشیم ، نقش واقعی خودمون تو این مشکلات چیه ؟ آیا با خودمون و اطرافیانمون صادقیم ؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۱
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی