نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

زلزله

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۵:۲۷ ق.ظ
در مورد مرگ این همدم همیشگی زندگی تا بحال زیاد نوشتم . امروز تجربه ی ملموس تری داشتم . دیشب اینجا زلزله اومد ... از خواب پریدم ... تمام شد ! اما این اتفاق کوچیک چه درسهایی واسه من داشت ... تو یه لحظه انگار عزرائیل به مردم گفت پاشید ! وقت تمومه ! بریم ... تا یک ساعت خوابم نبرد ، توی این یه ساعت نگاهم چقدر تغییر کرده بود ! مشکلاتم چقدر کوچیک و بی ارزش بودن ، نگرانی هام ، اعصاب خردی هام ، رنجش هام ... چه اهمیتی داشت که ساعت کارم بیشتر شده ! چه اهمیتی داشت چرا فلان حساب بانکی مسدود شده ... حسادت هم مرده بود ! اصلا انگار یاد مرگ آدم رو زیر و رو می کنه ... عشقی که ورزیدم ... کمکی که کردم ... دعاها و مراقبه ها ... تلاشی که برای بهتر بودن کردم ... لبخندی که زدم ... باعث لبخندهایی که شدم ... اینا بود که مهم بود ! کاش فراموش نکنیم ... کاش فراموش نکنم ... این همراه همیشگی رو .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۲
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی