نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

جبران خسارت

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۶ ب.ظ
گام بعدی ... اینکه به هر کس که خسارت زدم ... در صورت امکان جبران کنم ! اینهمه راه رو اومدم تا آمادگی این کار رو پیدا کنم ... و خیلی شهامت می خواد ... ولی با تکیه به خدای مهربونم این راه رو می رم ... می خوام  زندگی ام رو بدون احساس دین و گناه حس کنم ... ظاهرش سخته ولی هیجان انگیزه ... جبران کردن ها فقط با یه "ببخشید " ممکن نیست ... و شاید سخت باشه ... شاید درد داشته باشه تو چشم کسی نگاه کنی و بهش بگی باهاش چه کردی ... مهم ترین بخش جبران خسارت برای من اینه که دیگه کارهای گذشته رو تکرار نکنم ... دیگه دل کسی رو نشکنم ... دیگه خودخواهانه کسی رو ندیده نگیرم ... خیانت نکنم ... باید از همه ی کسانی که بهشون آسیب زدم لیست تهیه کنم و ببینم چه دسته گلی به آب دادم ... ماه رمضان وقت خوبیه برای این کار ... بعد نوبت خودم میشه ... چقدر در حق خودم ظلم کردم ... چقدر به خودم آسیب زدم ... با خودم و روح و جسمم چه کردم ؟ از خدا قدرت می خوام ... هشتمین و نهمین گامهام رو محکم بردارم و از پله های مسیر آرامشم باز جلوتر برم ... برام دعا کنید . (دوستان خوبم ... انجام این کار رو بدون آگاهی و راهنمایی و رفتن مسیری که تا امروز پیمودم توصیه نمی کنم چون ممکنه خسارات بدتری به بار بیارید ... )
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۹
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی