نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

روابط

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۱۹ ب.ظ
در گذشته از اکثر اطرافیانم ، دوستان ، فامیل ، خانواده و ... رنجش به دل داشتم . انگار هیچکس بلد نبود با من درست رفتار کنه ! انگار هیچ کس نبود که حرف منو بفهمه ... امروز یکی از داشته هام روابط صحیح و قشنگمه . بذارید اول از رنجش بگم : " انتظارات ما رنجشهای ما رو می سازه " وقتی از اطرافیانمون انتظارات زیادی و یا اشتباه داریم معمولا رنجیده خاطریم ... اما کاری که من می کنم : در روابطم هر شخص رو یک آنالیز می کنم ، چیزی که هست رو می بینم و ازش در همون حد انتظار دارم ... و چقدر این کار زندگی رو قشنگ می کنه ! با این روش اگه با یک آدم احمق ! برخورد کنم ، ازش انتظار رفتار احمقانه دارم ... قرار نیست منطقی و درست با من رفتار کنه ، پس سعی می کنم خودم رو با شرایط هماهنگ کنم با آگاهی به این نکته رفلکس ها و برخوردهام رو برنامه ریزی می کنم و من باهاش عاقلانه و با عشق رفتار می کنم . دوستی دارم که رفتارهاش علیرغم 25 ساله بودن ، رفتارها و طرز فکر یه بچه ی 13 سالست ... خوب منم اندازه ی همون نوجوان ازش انتظار دارم ، اگه شوخی بیجایی بکنه ، اگه اشتباهی ازش سر بزنه ... افرادی هستند که نمی فهمند ! (همون هیچیییی نوفهمه ی خودمون ) ، خوب ! چرا باید ازشون انتظار داشته باشم مثل افراد فهیم فکر کنن ، حرف بزنن یا سعی و زور اضافه خرج کنم برای اینکه بهشون بفهمونم ... و با این طرز فکر و عملکرد ، من موقعیت های جدیدی در زندگیم پیدا کردم ، افراد بیشتری دوستم دارن و کمکم می کنن و من با جامعه و اطرافیانم سازگارترم ... پس آرامترم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۱۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی