نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تولد

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۱، ۰۵:۲۲ ق.ظ
امروز برای من معنای خاصی داره ... نوزدهم شهریور ... دقیقا دو سال پیش تو همچین روزی یک ورشکسته ی کامل مالی ، جسمی ، روحی ، عاطفی و روانی بودم ... تو اوج افسردگی ، در همه ی ابعاد زندگی شکست خورده و در آرزوی مرگ ... و خداوند دست گرمش رو گذاشت روی شونه هام ... تصمیمی گرفتم (که می دونم کار من نبود و فقط حمایت اون بود ) . تصمیم گرفتم از زمین بلند بشم ، تصمیم گرفتم همه چیز رو تغییر بدم ، تصمیم گرفتم ... و شروع کردم . امروز دو سال از اون روز گذشته ... دیگه ورشکست نیست ... دیگه افسرده هم نیستم ... زندگی رو دوست دارم ... زندگی کردن رو هم ... شکست رو شکست دادم ! کمک گرفتن رو یاد گرفتم ، کمک کردن رو هم همینطور ... دوست داشتن رو یاد گرفتم و دوست داشته شدم ... آرام شدم و اون رو با دیگران تقسیم کردم ... امروز تولد واقعی منه !
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۱۹
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی