نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

خدایا

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۱، ۰۵:۲۵ ق.ظ
یه آهنگه که گوش دادنش خستم نمی کنه ... خودم واسه کادو تولد ازش گرفتم ... حس قشنگی بهم میده ، متنش رو میذارم ، اگه دوست داشتید آلبوم "خدایا" مازیار فلاحی رو می تونید بخرید و ترانش رو بشنوید (از نظر اخلاقی پیشنهاد نمی کنم دانلودش کنید !!! ) خدایا نگاهم رو به سمت تو / شبم آیینه ی ماهه دارم نزدیک تر می شم  / یه کم تا آسمون راهه به دستای نیاز من / نگاهی کن از اون بالا من این آرامش محضو  /به تو مدیونم این روزا خدایا دوستت دارم  / واسه هر چی که بخشیدی همیشه این تو هستی که  / ازم حالم رو پرسیدی بازم چشمامو می بندم / که خوبیهاتو بشمارم نمی تونم فقط می گم  /خدایا دوستت دارم  تو دیدی من خطا کردم / دلم گم شد دعا کردم کمک کن تا نفس مونده / به آغوش تو برگردم تو حتی از خودم بهتر/ غریبی هامو میشناسی نمی خوام چتر دنیا رو / که تو بارون احساسی خدایا دوستت دارم / واسه هر چی که بخشیدی همیشه این تو هستی که / ازم حالم رو پرسیدی ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۰
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی