نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

چیزهای کوچیک

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۴۱ ب.ظ
نکته ای که این روزها فکرم رو به خودش مشغول کرده "چیزهای کوچیک" هستن ... که چه تأثیر بزرگی تو زندگی آدما می ذارن ، و ما به واسطه ی کوچیک بودنشون بهشون توجه نمی کنیم . مثال های زیادی می تونم ازش بزنم ... یه ترس کوچیک که من تو ذهنم بزرگش کردم بی نهایت فرصت رو از من می گیره ... یه بازی می تونه تمام کار و زندگی منو مختل کنه ... آشفته بودن سر و وضع خونه : اگه چیزها و کارهای کوچیک رو هر بار مرتب کنم ، همه ی خونه مرتب میشه ... گاهی چیزهای کوچیک رو اونقدر بزرگ می کنم که خودم در مقابلش فلج میشم ... و گاهی اصلا نمی بینمشون ... حالا که خوب نگاه می کنم یکی از علل آرامش و تغییرات امروزم توجه به همین چیزهای کوچیکه ... تغییرات کوچیک و ذره ذره تونست اینهمه تحول تو زندگی ام ایجاد کنه ... کارهای خوب کوچیک تونست مسیر نگاه و زندگیم رو عوض کنه ..
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۰
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی