نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

رازها

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۱، ۰۵:۲۴ ق.ظ
امروز به درک عجیبی رسیدم : هر راز توی زندگی من یعنی اینکه من یه جای کارم میلنگه  !!! یعنی زندگیم شفاف نیست ... یعنی هنوز اشتباهاتی برای پنهان کردن هست ... اگه نتونم به اون یک نفری که بهش اعتماد کردم رازی رو بگم یعنی هنوز طبق خواسته های صدای ذهنم (شیطان) دارم عمل می کنم ! به عبارتی ما به اندازه ی رازهامون بیماریم و اسیر ذهن (همون شیطان کوچک درونمون ) . گاهی رازهای کوچیک دردسرهای بزرگی رو به دنبال دارن ... نمی گم همه ی رازهاتون رو افشا کنید و خودتون رو سرویس کنید ! ولی به هر راز و چیز پنهان کردنی توی زندگیتون هست فکر کنید که چرا شفافیت زندگیتون رو به خاطر این مسئله گرفتید ؟ این راز چه باری رو دوشتون گذاشته ؟ چرا این مسئله پنهان کردنی شده ؟ افشا شدن اون چه تأثیری توی زندگیتون میذاره ...  میگم زندگی شفاف زیباتره ... سعی کنید راز سازی نکنید ! طوری شفاف زندگی کنیم که نیازی به پنهان کاری نباشه ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی