نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

روابط

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۱، ۰۲:۰۳ ب.ظ
امروز خسته و خوابالوده و بی انرژی ام ... یه تراز گرفتم ، نه کار سخت بدنی ای داشتم ، نه فشار و استرسی ... و یک نکته ی مهم یادم افتاد : سطح انرژی ما با کسانی که باهاشون نشست و برخاست می کنیم رابطه ی مستقیم داره ! و من امروز و دیروز انواع برخورد رو با مشتریهایی داشتم که 48 ساعت نخوابیده بودن ، کار سخت بدنی انجام داده بودن ، افسرده بودن و ... و انرژی و خستگی اونها به من منتقل شد ! به همین سادگی !  این مسئله خیلی ساده می تونه نوع جدیدی از زندگی رو به ما یاد بده : فقط دوستانی داشته باش که مثبت اندیش هستند ، شاد هستند و زندگیشون رو زندگی می کنند ... زمانی همه ی دوستای من عاشق غرغر کردن از دست زمانه ، افسرده و داغون بودن ... مشخصه که منم عین اونا باید آشفته و افسرده باشم . این روزها دوستانی مثبت ، شاد و مهربان دارم ... دوستانی که توی مسیر آرامش هستن ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی