نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

زور اضافه !

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۱، ۰۶:۵۵ ق.ظ
دیروز روز وحشتناک کاری ای رو گذروندم ... یک سری کار که قرار بود پنجشنبه تحویل بدم هنوز (غروب شنبه ) به دستم نرسیده بود و قرار بود تا آخر وقت برسه . مشتری های من دو دسته شدن : دسته اول کسایی که می اومدن ، سرزنش ، داد و بیداد ، دعوا ، بد و بیراه و ... که شما گفتید سی ام ارسال شده ! و انواع تهمت دروغگویی و کلاهبرداری و آدمکشی و ... !!! و ادعا می کردن ورشکسته شدن بخاطر این یک روز که کارشون دیر اومده و ... (و جالبه که تمام اینها برای تحویل هزار دونه کارت ویزیت بود !!!! ) دسته دوم کسانی بودن که با شنیدن توضیح در مورد مشکل در باربری و رسیدن کار با لبخند میرفتن و میگفتن وقتی کارها رسید تماس بگیر ! همین ... کارها رسید ... حق با من بود و کارها به موقع ارسال شده بود و کم کاری از باربری بود ... به همه زنگ زدم . حالا تصور کنید کسایی که یک ساعت قبلش با داد و بیداد اینجا بودن چه حسی داشتن ... و اونهایی که با پذیرش برخورد کرده بودن ... مسئله اصلی اینجاست که خیلی از ما در مسائلی که قابل تغییر نیست آنچنان زور اضافه می زنیم و انرژی منفی ای از خودمون متساعد می کنیم که خودمون و دیگران رو پر از احساسای بد ، خشم ، نفرت و ... می کنیم ، مشکل ایجاد می کنیم (حتی گاهی مشکلات قانونی ) و تا پای سکته می ریم و حتی به این فکر نمی کنیم که توی این مسئله ، (هر چند حق هم با من باشه ) داد و بیداد و لگد پرانی من چیزی رو حل می کنه یا دردسر برای خودم و دیگران درست می کنه ؟! آیا اینجا کاری از دستم بر میاد یا نمی آد ؟ چه کار مفیدی (مثلا برای زودتر رسیدن کارها) می تونم انجام بدم ؟ ... وقتی دارم این رو می نویسم قلبم به درد اومده ... چون انسانیت و عشق برای بعضی ها خیلی زود فراموش شده ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۲
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی