نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

درد آگاهی

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۱، ۰۶:۲۱ ق.ظ
می گن آگاهی درد داره ... می گن در مسیر آرامش بودن گاهی درد داره ... و من امروز این درد رو با تمام وجودم احساس می کنم . درد آگاهی زمانی خودش رو نشون می ده که آگاهی داری و عملکرد نداری ... وقتی آگاه شدی دیگه فرصت تکرار اشتباهاتت رو نداری ، اون هم آگاهانه ... وقتی روحت از خواب غفلت بیدار بشه دیگه کوچکترین خطای آگاهانه ای دردی رو در قلبت ایجاد می کنه که حکم زنگ خطر رو داره . (اصرارم روی کلمه ی آگاهانه برای اینه که اشتباه بخشی از زندگیه که ما رو پخته می کنه و رشد میده و اجتناب ناپذیره ... اما تکرار اشتباه دیوانگی و حماقتیه که ما انسانها به اختیار انجام می دیم ) امروز توی مسیر به اینجا رسیدم ... جایی که حق تکرار اشتباهاتم رو ندارم . دیگه نمی تونم در مسیری غیر از خواست خداوند قدم بردارم و انتظار داشته باشم آرام باشم ، لذت ببرم و خدا رو لمس کنم (و به قول ابی بشینم باهاش چای بنوشم )‌ . هر شب باید تراز دقیقی از روزم رو تهیه کنم ، چه کردم ، کی بودم ، چه اشتباهاتی کردم ، به کیا خسارت زدم ، چه کارایی که باید بکنم رو نکردم ، چه کارایی کردم که نباید می کردم و هر جا که در ترازنامم تغییرات مثبت هست نیشم باز می شه و احساس رضایت از خود و لذت وجودم رو پر می کنه ... اما وای به حال خطاهایی که برای خواست دلم انجام دادم ... وای از اشتباهاتی که دانسته کردم ... این روزها بین زمین و هوام ... برای انجام خواست خداوند در زندگیم چندین نفر ازم رنجیدن (و خداوند به خیر صلاح همه آگاهه ) ... کارهایی کردم که دلم نمی خواست ولی خدا می خواست ! (و چه درد شیرینی داره وقتی پاتو میذاری رو این دل صاحاب مرده ، تا خواست و اراده ی اون عزیز رو در زندگیت جاری کنی ) . این روزها درد می کشم ولی دردی شیرین ... می دونم به زودی دردها تموم میشن و زندگیم از آنچه که بود آروم تر میشه ... و می دونم اگه به خطا کردن آگاهانم ادامه بدم ... هر آنچه که بدست آوردم رو باید از دست بدم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی