نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

بازهم مرگ

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۳۶ ب.ظ
داشتم فکر می کردم چرا اینقدر از مرگ می نویسم ... ولی حقیقت اینه که تنها چیزی که زندگی رو ارزشمند میکنه مرگه ... دیروز فیلمی می دیدم که کسی آرزو کرد ابدی بشه ... بعد از دهها سال افتاد به غلط کردن و هر چه می کرد نمی تونست خودشو منفجر کنه ! در اسلام از یاد مرگ خیلی گفتن ... و در سایر مکاتب و مذاهبی که دربارشون مطالعه کردم "مرگ" رو بهترین دوست و مشاور یک انسان می دونن . حقیقت داره . هر لحظه که خواستی یک تصمیم بگیری ، از مرگت بپرس : ایا ارزشش رو داره ؟ آیا کار درستیه ؟ اگه تو لمسم کنی ، اهمیت داره که الان کدوم تصمیم رو گرفتم ... و مرگ همیشه راست میگه ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی