نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

حق به جانبی

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۱، ۰۶:۴۰ ق.ظ
ظاهر این پست در مورد مطلبی تکراریه که تا بحال دهها بار در بلاگ ازش حرف زدم ولی حقیقت اینه که هر بار که به شیطان درونمون (ذهن) فکر کنیم و آگاه باشیم که ذهنمون با ما فرق می کنه ، کمی از قدرتش رو گرفتیم . **** چی تا امروز باعث شده که کمترین تغییرات و بیشترین مشکلات رو داشته باشی ؟ بد شانسی ؟ روزگار ؟ زمونه ؟ مشکلات مالی ؟ خدا ؟!!! نه ! خودت ! الگوهای رفتاریت ! نقایص و کمبودهای اخلاقیت ! عدم سلامت عقلت (یعنی تکرار اشتباهاتت و انتظار نتیجه ی متفاوت داشتن ! ) ! و ... احساس حق به جانبی و رضایت از خود در شرایطی که همه چی آشفته داغونه نوعی دیوانگی یا همون عدم سلامت عقله که دربارش گفتم ... وقتش رسیده که دست از "من " من کردن برداری و کمک بگیری ... امروز "من" که اسم می بری خودت نیستی ... من واقعی درون تو خوابیده و جاش رو به شیطانی به نام ذهن داده ... من واقعی یا همون من مهربون ، عاشق ، با وجدان ، آرام پر از صلح ، عشق ، سلامت عقل و شادی ... در درون بسیاری از ما به خوابی روحانی فرو رفته و تمام تلاش من در مسیر آرامش رسیدن به بیداری روحانی و گرفتن افسار از دست شیطان و پس گرفتن حق انتخابهامه ... پس بیاید درست از این غرور کاذب و احساس حق به جانبی و پر توقعی برداریم ... بیاید بپذیریم مشکل داریم و مشکلمون ریشه ای تر از اونه که اگه دو نفر حق رو با ما بدونن زندگیمون آروم شه ! بیاید تسلیم بشیم و راهی رو برای رفتن انتخاب کنیم . راهی که ریشه به تیشه ی ( نه ! تیشه به ریشه ی ) شیطان درونمون بزنه ، شیطانی که امروز به جای من حرف می زنه و تصمیم میگیره ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۶
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی