نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

آزادی

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۱، ۰۶:۱۶ ق.ظ
زیباترین حسی که تجربه کردم ... آزادی .  امروز که کمی به عقب تر نگاه می کردم ، روزهایی که انگیزه و انرژی بیشتری در وجودم احساس می کردم چیزی رو کشف کردم که شاید به نظر مزحک بیاد : این روزها اسارت های جدیدی برای خودم ساختم ، چیزهایی به ظاهر کوچک که اثری بزرگ در زندگی ام ایجاد کردن ... "تلویزیون" رو به عنوان یکی از دشمنان آزادی ام نام می برم !!! بله ! روزی چند ساعت از وقتت رو پای تلویزیون یا ماهواره هستی ؟ با اون وقت چه کارهایی می تونی بکنی ؟ (نمی گم تماشا نکنیم ، ولی چقدر اسیرش هستیم ، چقدر افراط و تفریط می کنیم ؟ ) روزهای پر انرژی من روزهایی بود که اسیر تلویزیون نبودم ! تا جایی که از دیدن فیلمی لذت می بردم تماشا می کردم (معمولا 15 یا 20 دقیقه ) و ناگهان رهاش می کردم و می رفتم دنبال کاری که لذت واقعی تری بهم می داد ... مطالعه ، ورزش ، مراقبه ... این روزها انگار برده ی تلویزیونم ... از این کانال به اون کانال ... دنبال یه راه فرار از واقعیتی که می تونم زندگیش کنم ... از صبح زود شروع می شه و هر لحظه ای که توی خونه ام اسیرم کرده ... حتی تعطیلاتم رو هم صاحب شده ...  تصمیمم رو گرفتم ... باز آزاد می شم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی