نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

حقوق دیگران

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۱، ۰۶:۳۱ ق.ظ
امروز که تو خیابون راه می رفتم ، به تاکسی هایی که خارج نوبت حقوق بقیه راننده ها رو با پررویی و بی تفاوتی زیر پا می گذاشتن نگاه کردم ... کمی دلم به درد اومد . بعد مسافرهایی رو دیدم که بجای سوار شدن به تاکسی ای که ساعتها تو نوبت بوده تا نوبتش رسیده سوار همون ماشین هایی می شدن که خارج از نوبت بودن ! باز هم کمی دلم به درد اومد ... به این فکر کردم چه می تونم بکنم ؟ فکر کردم چرا دنیا اینطوریه ؟ تجربه ی این سالها بهم یاد داده که برای هر دو گروه فقط میشه دعا کرد ... اما کار مهمتری هم هست که من همیشه انجام میدم : هر جا که میرم به حقوق دیگران احترام میذارم ، و علیرغم اینکه هرچقدر عجله داشته باشم ، همیشه سوار تاکسی هایی میشم که تو نوبت و خط خودشون وایسادن ... این به من احساس رضایت می ده ، اینکه تونستم دنیام رو یه ذره ی کوچیک قشنگ کنم ... کار بعدی اینه که این کار رو به کسانی که توی مسیر آرامشم قدم می ذارن و خواستار تغییرن توصیه می کنم . دنیا بالاخره یه روز قشنگ تر میشه ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی