نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

آرامش

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۱، ۰۷:۳۱ ق.ظ
چرا ما همیشه دنبال راهی هستیم که  ازش لذت ببریم ؟ (مگه یادمون رفته لذت طلبی و راحت طلبی چه بلاهایی سرمون آورده ؟) چرا ما همیشه دنبال راهی هستیم که همه چیزش روبدونیم و جلوی چشممون باشه و همه چیز برنامه ریزی شده و مشخص بهمون گفته بشه ؟ (مگه میشه همه چیز رو دونست ؟ مگه تا حالا دانسته هام برام چیکار کردن ؟ ) چرا همیشه دنبال راهی هستیم که با عقاید گذشتمون سازگاری داشته باشه ؟ (مگه عقاید گذشته همشون صحیح بودن و برام کار کردن ؟ ) کسی که می خواد وارد مسیر آرامش بشه اولین چیزی که نیاز داره "صبـــــــــــــــر" ه ! صبر ! صبر ! صبر ! با این پیش فرض پیش بریم که یک عمرم رو سوزوندم و همش در عجله گذشت ! نگرانی اینکه نکنه فرصت هام رو از دست بدم ، همه ی فرصت هام رو سوزوند ! حالا که مسیری رو پیدا کردم که عده ی زیادی باهاش دارن زندگی می کنن و موفقن پس منم می تونم ... اینکه اگه بهم می گن صبور باش ، یعنی اینکه اونها هم صبور بودن و جواب گرفتن ... اینکه می تونم روز به روز زندگی کنم و هر روز کمی بهتر باشم ... اینبار اگه با چشم خودم انسان آرامی رو در مسیر دیدم و تجربش رو درباره ی مسیر آرامشش شنیدم بی پیش داوری گوش می کنم ، عمل می کنم و شاید به یک نفر اعتماد کنم تا مسیر رو به من نشون بده ... دقت کردید که طرفداران راز ، کاترین پاندر و مکاتبی که آرزو می کنی و میشینی تا برسه چقدر زیادن !!! اصلا این مسیرها رو رد یا تأیید نمی کنم ، بحثم اینه که همه می خوایم بی سختی به جایی برسیم ، و در این دنیا تا تلاش نکنی به هیچ چیز نمی رسی ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی