نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

کمک کردن

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۱، ۰۷:۱۹ ق.ظ
زمانی فکر می کردم تنها راه کمک به آدمها مهربانی و بخشش بی حده ... فکر می کردم اگه بخوای به کسی کمک کنی دیگه نباید دعواش کنی ... نباید بهش سخت بگیری ... امروز تجربه بهم نشون داده - گاهی وقتش نیست که به کسی کمک کنی ... - گاهی تلنگر زدن به یک آدم کمک بیشتری بهش می کنه تا محبت کردن ... - گاهی کسی اصلا کمکت رو نمی خواد ... احمقانست که تلاش بیهوده کنی بهش کمک کنی ... - گاهی کمک کردن به معنی انجام اونچه طرف مقابل می خواد نیست ... - همیشه تشنه به سمت چشمه می ره ... نباید زور اضافه برای تغییر اطرافیانم بزنم ... هر کس که بهش نیاز داشته میاد ... - ... دیدم کمک کردن شرایط خیلی زیادی داره و همیشه به یک شکل نیست ... و مهم نیست اطرافیان درموردت چی فکر می کنن وقتی هدفت تنها کمک باشه ، نه انتظار نتیجه و تأیید ... و در این مورد گاهی عجولانه قضاوت می کنم ، چون انتظاراتم بالاست ... انتظار دارم عزیزانم باتمام وجودشون (مثل من ) برای بدست آوردن آنچه که بدست آوردم (آرامش ) تلاش کنن ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی