نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

رضایت

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۱، ۰۷:۰۷ ق.ظ
دیدن اولین موی سفیدم ... امروز منو به حال عجیبی فرو برد . به نیمه های زندگی رسیدم ... و امروز در این نیمه ی راه احساس پختگی و رضایت دارم . احساس می کنم عمرم رو تلف نکردم ... (و جالب اینجاست که 29 سال از عمرم رو در حال شکست خوردن گذروندم و تنها بیش از دو ساله که دارم زندگی رو اونطور که باید زندگی می کنم !!! ) حس غریبیه و شاید گفتنی نیست ... ارزشمندترین حس دنیا احساس رضایت از خود ، افتخار ، آرمشیه که حاصل زندگی در مسیر آرامشه . براتون این حس رو آرزو می کنم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۵
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی