نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

هزینه

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۱، ۰۶:۴۲ ق.ظ
یه چیز جالب یادم افتاد ... همواره از مسیری حرف میزنم که منو به آرامش رسوند . مسیری که به من رضایت و موفقیت هدیه داد ، مسیری که منو با خدای خودم اشنا کرد ، مسیری که به من لذت و شادی هدیه کرد ... همیشه گفتم بودن در این مسیر و زندگی کردن با اصول ساده و عملیش اصلا کار سختی نیست ... و همیشه دوستانم رو از وجود چنین مسیری آگاه کردم . خیلی ها میان و می خوان کمکشون کنم که زندگی به این سبک رو یاد بگیرن و اینکه دوست دارن داشته هایی که بدست آوردم رو داشته باشن ... و جالبترین قسمت ماجرا اینه : به عنوان اولین تمرین بهشون می گم : روزی دو بار با من تماس بگیر ! همین !  و بعد از دو روز هیچکس پیداش نمی شه !!! ما تنبلیم ... حاضر نیستیم هزینه ای بابت آرامشمون بپردازیم ... چرا ؟!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی