نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

هزینه

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۴۳ ب.ظ
جواب چرای پست قبلی برای من : ما تنبلیم .................. باید کوشا باشیم و تلاش کردن رو تمرین کنیم ما عجولیم ................. باید صبوری پیشه کنیم ، هیچ آرامش ماندگاری فوری به دست نمیاد ! ما نتیجه گراییم .............. باید اعتماد رو تمرین کنیم و عاقبت اندیش باشیم و انتظار نتایج آنی رو نداشته باشیم . ما بدبینیم ...................... باید روشن بین و آموزش پذیر باشیم ، یه شاید ... ممکنه ... جلوی هر فکر جدیدی بذاریم . ما ... اونقدر دلیل میشه نوشت که ارزش نوشتن رو هم ندارن ! هزینه ای که من پرداختم : صبر بود ، روشن بینی ، اعتماد ، انجام کارهایی که دیگران قبل از من انجام داده بودن و نتیجش برام ملموس بود ، حرف گوش کردم ، تنبلی رو کنار گذاشتم و گذاشتم خداوند با روش خودش در زندگیم جاری بشه ... اون تلفن فقط یه آزمایش برای تمرین تمایل افراد بود ... تمایل میلی درونی و واقعیه که حاضریم به خاطرش کارهایی بکنیم که شاید به ظاهر حالش رو نداشته باشیم  یا سختن!!! مثل تلفن زدن . اگه روزی خواستی مسیر آرامش رو بپیمایی ...فقط  وارد شو ، حرکت کن ... همین .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی