نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مشغله

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۱، ۰۶:۱۷ ق.ظ
چند روزه که اونقدر شلوغم که نمی نویسم . شلوغ ؟! خوب که فکر می کنم انگار این چند روز فکرم مشغول تر از خودم بوده ...  خیلی وقتها که فکر می کنیم شلوغیم و وقت سر خاروندن نداریم !  ! خیلی وقتها فکر می کنیم زیر بار مشکلات داریم  خورد می شیم ، گاهی فکر می کنیم غرق غم و مشکل و کار و دردسر هستیم و همه چی به هم گره خورده ... فکر می کنیم ... اما حقیقت اینه که فقط فکر می کنیم ! وقتی نگاه می کنیم می بینیم این ذهنمونه که داره واسمون احساس شلوغی ، غم ، استرس و ... میاره و بس ! اگه بهش فرصت بدیم می تونه خونه نشینمون کنه . اینطور مواقع چندتا کار انجام می دم که کمکم می کنه از این شرایط خارج بشم . اول : چند دقیقه سکوت و مراقبه ... شاید با خوردن یک چای ؟ چند تا دون انار ، گوش دادن موسیقی بدون فکر کردن به هیچکدوم از مشکلات ... لذت بردن خالی از لحظه ی اکنون ... دوم : مشکلاتم رو باز رو کاغذ میارم (و جالبه که این نوشتن بارها توی وبلاگ تکرار شده و درباره انواع ترازنامه نویسی بارها نوشتم . ) سوم : مشکلات واقعی رو از اونهایی که ربطی به من ندارن جدا می کنم و می فهمم کلی از بار مشکلات و احساسای مختلفی که به دوش می کشیدم ربطی به من نداشته !!!! چهارم : مشکلات رو اولویت بندی می کنم و شروع می کنم به رسیدگی بهشون و تیک زدن . پنجم : هر وقت ذهنم شروع به حرف زدن کرد فورا چند دقیقه مراقبه و استراحت رو واسه ساکت کردنش به برنامم اضافه می کنم ... این رو هم بگم ، موفقیت این برنامه به میزان انرژی ام بستگی داره و اینکه آیا می تونم به صدای همیشگی شیطان درونم غلبه کنم یا نه ! گاهی تو لاک افسردگی می رم و چیزی در درونم این انزوا رو دوست داره . اینها زمانیه که کمی ، حتی کمی ، از مسیر آرامشم دور شدم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۰
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی