نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

روابط

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۱۳ ب.ظ
این روزها فکرم درگیر روابطمه ... توی زندگیم همیشه روابطم به شکست منجر شده . دلیلش عجیب به نظر میاد و همیشه خودم رو قربانی حس می کردم ... آخر هر رابطه ی عاطفی برای من با جمله ی "تو زیادی خوب بودی ... " تموم میشد !!! و همیشه فکر می کردم زیادی خوب بودنم که اشکالی نداره ! و من قربانی شرایط شدم ... امروز میدونم زیادی خوب بودن هم یک نقص اخلاقیه ... آدمها با بدیها و خوبی ها ، قهر ها و آشتی ها ، اشک ها و لبخندها قشنگن و وقتی با آدمی برخورد کنی که زیادی خوبه ، دلزده می شی ... از خدا می خوام تعادل در رفتار ، گفتار و افکارم رو بدست بیارم و بتونم یه رابطه ی عاطفی زیبا و متعادل بسازم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۱
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی