نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دعا

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۰۶:۲۳ ق.ظ
دیشب به درکی جدید از دعا رسیدم که کمی باعث شرمندگیم شد ... چه زمانهایی دعا می کنیم ؟ چرا دعا می کنیم ؟ جوابم به این سوال زمانی این بود : موقع مشکلات دعا می کنم . دعا می کنم که مشکلم رو حل کنه ... اما دیشب تکان شدیدی خوردم از جوابم ... دعا چیه ؟ مگه راه ارتباطی ما با خدای مهربونمون نیست ؟ چرا فقط وقت های خاص ؟ چرا وقت مشکلات ؟ و عجیب تر اونکه با خودخواهی لیستی از سفارشات بهش می دیم که این مشکل رو اینجور حل کن ، اون یکی رو اونجور ... پس خواست و اراده ی خداوند چی میشه ؟ و جالبه که اونقدر مهربونه که خواسته و لیستمون رو خیلی وقتها اجابت می کنه (ولی نمی شنویم که بهمون می گه : بیا عزیزم این سفارشت ... عواقبش رو هم کنارش برات گذاشتم . ) این روزها فقط دو تا چیز ازش می خوام : اینکه از اراده و خواستش آگاهم کنه ، و کمکم کنه در مسیرش حرکت کنم ... چون می دونم در این صورت همیشه و هر چی برام بخواد جز خیر نیست ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۶
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی