نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

رنجش

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۳۲ ب.ظ
با رنجش هام این روزها خیلی راحت کنار میام ... چون چیزی رو توی دلم نگه نمی دارم ... اگه مسئله طوری بود که باید تغییرش می دادم ، براش بجنگم یا در راستاش تلاش کنم ، تلاش می کنم ... ولی احساس مورد ظلم واقع شدن و رنجش رو با خودم حمل نمی کنم ... گاهی می بخشم ... و معمولا همین کارو می کنم ، به قول دوستی اگه ببخشم یا نبخشم فرقی به حال اون نمی کنه ولی به حال من ... خیلی فرق می کنه . آرامش حاصل از بخشش ارزشش رو داره . گاهی وقتی به کسی خسارت وارد نشه ، مستقیما احساسم رو به طرف مقابل می گم ... تو این مواقع اکثرا (اگه با دید باز وارد بشم ) توضیحات طرف مقابل نه تنها ارومم می کنه ، بلکه بهم یاد میده که چقدر رنجشام ساده و اشتباهن ... و اگه طرف مقابل به حق به جانبی ادامه بده ، حداقل من احساسم رو گفتم ... و چقدر خوبه این رها و سبک بودن ... آخرین کاری که در مورد هر رنجش انجام میدم اینه که دنبال نقش خودم در این مسئله (با صداقت ، بی قضاوت و حق به جانبی که خودش معمولا نقش اصلی منه ! ) می گردم . وقتی به نقش خودم در هر رنجش پی می برم ، ازش آزاد می شم ... تکرار اشتباه هم نمی کنم ... رنجش ها کوله باری سنگین بودن که امروز رهاش کردم تا مسیر ارامشم با سبکی و سرعت بیشتری ادامه بدم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۹
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی