نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

قضاوت

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۲۳ ب.ظ
در مورد دیگران چقدر قضاوت می کنیم ؟ وقتی کسی از مشکلاتش می گه چقدر از موضع بالا نگاهش می کنیم ؟ در مورد گفته ها و مشکلاتش چقدر قضاوت می کنیم ؟ امروز داشتم به این فکر می کردم که ما آدمیزادیم ... و هممون هم مشکلات خاص خودمون رو داریم و جالب اینجاست که دوست نداریم کسی قضاوتمون کنه ... این قضاوت ما باعث می شه خودمون هم نتونیم به کسی اعتماد کنیم از ترس قضاوت ! و احساساتمون رو سرکوب کنیم ! این روزها دوستهایی دارم که از تاریکترین نقاط وجودم باهاشون صحبت می کنم و می دونم دربارم قضاوت نمی کنن ، نصیحت و ارشادم هم نمی کنن ، فقط گوشن واسه شنیدن و عشق واسه همدردی ... و اونها هم به من اعتماد می کنن ، چون قضاوتشون نمی کنم ... بیاید دست از قضاوت برداریم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۹
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی