نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

احساسات

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۱، ۰۵:۴۸ ق.ظ
احساس ... بارها دربارش نوشتم ، چه کاربردی توی زندگی ما داره ، چقدر می شناسیمشون ؟وقتی کسی ازمون می پرسه حالت چطوره چه جوابی داریم بدیم ؟ خوب ؟ بد ؟ ... اسم احساسامون رو می شناسیم ؟ می دونیم کدوم رو کجا استفاده کنیم ... افکار من احساسم رو می سازن ... احساسم عملکردم رو و عملکرد ...زندگیم رو . خیلی مهمه که احساسات مختلفم رو بشناسم ، جای واقعی هر کدوم رو بدونم . این روزها احساسای زیادی رو می شناسم ... و می تونم تو هر لحظه اسم ببرم ... الان همین جا ، همین لحظه احساسای عجیبی رو تجربه می کنم ... احساسایی مثل اضطراب ، همزمان باهاش آرامش !!! جای این دوتا اینجا نیست ، پس باید یکیشون رو مدیریت کنم ، ببینم جای کدومشون اینجاست ... مطمئنا آرامش ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۲
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی